Dec 2, 2008

Terkini..


11 Oktober 2008


30 November 2008

1. Sejak balik kampung hari tu dah 2 kali Syafiah muntah² & demam. Muntah² menunjukkan ciri yang shuntnya tidak berfungsi dengan baik. Tapi pertemuan terakhir dengan pakar, pakar bertanyakan sekiranya ia berterusan. Tidak. Jadi dia kata mungkin ada sebab lain. Yang saya perhatikan sekiranya dia demam, dia mesti muntah. Bakat gigi atas juga telah keras. Mungkinkah?

2. Shuntnya juga seakan tidak berfungsi dengan betul. AF dia seringkali 'tense' tapi ada masa²nya akan lembut. Ukuran semacam naik sedikit. Saya pesan pada suami, sekiranya keadaan sebegini berterusan, bawa sajalah dia ke HSB. Appointment dengan neuro pun lambat lagi - bulan March. Saya mungkin tidak ikut serta kerana saya masih baru berkerja. Dilema sungguh.

3. Jika tiada apa, alhamdulillah. Jika ya... mungkin saya perlu mempertimbangkan untuk berhenti saja dari kerja. Mungkin saya boleh mulakan sesuatu dari rumah. Mana tahu rezeki kami semua dalam dunia perniagaan (99% remember?)... insyaAllah.


Doakan urusan kami dipermudahkan.. ameen!

7 comments:

Jiey^Mien said...

InsyaAllah.. Semoga Syafiah akan terus berada di dlm rahmat Allah SWT..

LaDy Dark said...

whenever i read your posts, i am amazed by your strength... whatever your decision is, i am sure it is blessed by God. so worry less ya! :)

Aboo said...

Syafiahhh..

Lu tabah! Gua pun kena tabah jugak, politik ofis mula melanda...Celaka punya racist lu tauuu...Huhu!

Best jadi baby, makan...tido...makan...tido...Isap susu lagi...Perghh!Nikmatnya hidupp...

Syafiah...lu kena belajar menangani stress kerja sejak dari kecik....OK!Macam gua, giler2 gua bersabar ini hari lu tauuu...Kalau gua melawan td, skrg ni rasanya gua dah menganggor dahhh!Gua pun taktau mana dtgnya sabar gua tadi petang lu tauuu!Huhu....

Ishhh..Bengang giler gua!Jahanam punya racist...

Susu Nestle Sebotol!

Aboo said...

Yooo...Syafiah!

happy eid-adha! jaga pemakanan...Jauhi melamine!

Susu badan juga paling best...hahaha!

Roger!

suealeen said...

Jiey^Mien:
InsyaAllah... same goes to your Rayyan too... at least we'll never walked alone!

thanks for dropping by!

suealeen said...

LaDy Dark:
takde apa yang menariknya tentang ibu ini... semua kekuatan berasal dariNya jua...

suealeen said...

Aboo:
gua rasa syafiah lebih tabah & lebih pandai tangani stress dari kita berdua. see the calmness of her face... tak macam kita kan... ughhh!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin