May 13, 2009

2008 Cute’s Blogger Award

Mama Ammar tag saya. Tag yang saya peram. Sepatutnya saya buat tag ni dalam blog Tangan Yang Menghayun Buaian. Tapi sori sesangat sebab saya terpaksa memunggah perkara lebih peribadi masuk ke blog ini. Saya telah memutuskan agar TYMB akan terus menjadi blog yang serius dan membicarakan perkara² semasa. Nak tahu hal anak saya meh masuk blog ni... hal saya belum tentu lagi.. :P

The rules :

1. Copy Badge “2008 Cute’s Blogger Award” untuk diletakkan di blog anda.



2. Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda.

Mama Ammar yg bagi. TQVM. Dah link kat atas sekali.. Mama Ammar ni one of my best cyber friends... antara link yang saya selalu ziarah. Rasa rapat sangat dengan dia tak tau sebab apa...


3. Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri

  • Saya suka tidur, terutamanya bila stress dan marah. Bila bangun saya teruskan hidup seolah macam tiada apa yang terjadi.


  • Saya gila main games. The Sims, Jet n Guns antara yang saya layan sekarang ni. Apa yang hubby saya main saya akan main jugak. Malah jadi partner dia untuk bersaing sesama sendiri.


  • Saya suka makan dan layan lagu rock.


  • Saya suka computing. Contohnye cam godek HTML ke. Walau pun saya tidak mempunyai pendidikan formal tentang pengkomputeran. Yang penting setiap hari mesti teroka benda² baru. Ini bukan diapply pada komputer saja, benda² lain juga...


  • Saya suka spontaneous trip, especially ke kawasan yang baru, even yang tak terkenal. Pernah terjah Janda Baik sehingga kami bermalam di salah sebuah chalet di situ tanpa perancangan yang sempurna. Bebaru ni kami menerjah Pulau Sayak, Sungai Petani, Kedah.


  • Saya suka sport, berenang & hiking. Jenis yang suka adventure jugaklah.


  • Orang yang tak kenal saya akan kata saya sombong. Mungkin juga akan ada yang kata saya ni amat membosankan. Tak kenal maka tak cinta, ye tak? Cikgu sekolah pernah berkata, "Saya ingatkan ada 10 orang kat sini". Sedangkan masa tu saya hanya berdua dengan seorang rakan karib.


  • Saya suka bercakap menggunakan bahasa utara & Perak. Rojak memanjang!


  • Saya suka melukis dan berkreatif.


  • Saya suka membiarkan telefon bimbit saya 'mati'. Masuk hari ni dah 2 hari phone saya tido sampailah si dia yang cas baterinya. My bad habit!



  • 4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyertakan nama mereka di blog anda.

    2008 dah lepas maaa... che' nak tunggu 2009 plak...





    Moh le layan lagu ni weiii... orang Perak mesti suka kalo dengo lagu ni...

    2 comments:

    intan mama ammar said...

    sue, ini je ke? aku ingat aku byk tag hang!! baik hang cek balik. Cheit.

    suealeen said...

    Intan:
    tag tak dak dah kot. aku nampak award je... ke salah mata?

    LinkWithin

    Blog Widget by LinkWithin