May 20, 2010

Us..

in black and white, with me behind the lens. Ooopsss.... still nyorok lagi ye. Sorry kengkawan. Let me remain low profile.


I don't know why I love this photo. Maybe, it's simply because you look at them through my eyes! :-)





10 comments:

sz | m.a.s.s said...

suka...kak sue kena interprame jari ke tangan ke nk cukupkan "us" tu...hehehe

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

...behind the lens yer...hohoho, kita tau!

Sarah said...

Love this photo!

You are so good at taking photos!

Wina Momma Kira said...

Wina dah pnh tengok dah wajah Kak Sue...hohoho!

that's ur husband Kak Sue?
looks like anak² semua ikut muka Kak Sue la :-)

Anonymous said...

aku dah komen kat pesbuk ko ek

KC

suealeen said...

sz | m.a.s.s:
Nanti akak try...





Naimatul Hafizah Nor Rodin:
Memang la Fiza tau sebab dah jumpa.





Sarah:
Thanks, Sarah. It's a cool hobby.





Wina Momma Kira:
Sebenarnya banyak kali dah akak letak gambar. Dalam blog ni 2 kali. Kat FB pun ada.

Ada yang kata wajah kami seiras. So anak² pun lebih kurang je. Kekadang ada yang sebut banyak ikut ayah. Begitu juga sebaliknya.

suealeen said...

kak KC:
Ni khas untuk yang tak berFB ni... tapi nak komen lagi sekali pun apa salahnya...

sya said...

hehe... dah pernah intai2 muka akak kat FB.. :P

tapi, memang cantik gambar ni.. macam ada makna...

ayu said...

cantik gambar ni...^_^

suealeen said...

sya:
Intai² tu jumpak tak?





ayu:
Thanks, Ayu.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin