Apr 6, 2008

Gambar Terkini Syafiah...

Takde nak cerita apa-apa hari ni. Cuma tengahari tadi makan koay tiau kungfu.. maka idea nak berkungfu kat atas keyboard ni tak banyak sebab dah lari ke koay tiau tu.. kuang kuang kuang... Saujana Utama ni tengah hujan lebat.. selebatnya dari pukul 3. Dah macam malam ni. Mak kata kalau tinggal di sini boleh kira berapa hari tak hujan berbanding hari yang hujan.

Which one do you prefer, rain or hot? Bagi saya ni, saya lebih suka hujan. Memang sungguh terasa rahmatnya di bumi Selangor ni..

Sebenonye dah plan nak beli kamera tapi bantut sebab masa tu hospital panggil saya tido di sana. Sebelum ni saya pakai kamera syarikat, kamera yang best - IXUS. Antara yang terbaik pernah saya pakai. Dah berhenti ni kena la terima hakikat 'kehilangan'.

Sebenarnya kamera tu digunakan untuk tujuan mengambil gambar-gambar di tapak projek atau pun paling tidak digunakan semasa event syarikat. Saya ditugaskan untuk menjaganya. Mengenangkan RE saya pernah menyimpannya di dalam laci di mejanya dan kamera itu ghaib entah ke mana, saya tidak mahu mengambil risiko itu maka saya membawanya ke mana saja saya pergi. Jadi saya pun selalu menggunakannya secara peribadi sebagai hobi. Power abused huh? Ya Ampunnnn...

Cadang tu saya nak rembat EOS/Nikon DSLR tapi harganya mengancam poket. Sakit beb. Saya pernah 'angkat' Nikon DSLR milik sepupu - Didiz. Mak aihhh.. berat gak eikk.. kena praktis selalu. La ni saya nak cari kamera yang berharga sekitar RM1,000 ke bawah. Sesiapa nak jual DSLR kat saya tak?

Actually, I just want to share few Syafiah's photos that have been taken lately.. here they are..


Gambar terakhir ni guna handphone camera Awa - Motorola. Yang selebihnya pakai handphone suami - Nokia.

Isk.. nak jenjalan la sok nak cari kamera... jom ramai-ramai kita pi OU.. kalau-kalau jumpak orang puang tengah belek kamera/tengah beli sushi tu.. kita ler tu :)

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin