Jun 11, 2009

Tag : Print screen of desktop wallpaper

Dua² tag yang saya jawab hari ni d'taja' sepenuhnya oleh Jiey, ibu kepada si Tuan Rayyan yang hebat tu.

1. Anda perlu printscreen wallpaper di desktop anda yg sedang anda gunakan sekarang. Jangan tukar tau.



Tak tukar pun. Ori nih. Cuba teka di manakah tempat ini?


2.Bgtau kenapa anda suka wallpaper ini.
Sama macam Jiey, tak suka sangat pun. Cuma malas nak ubah. Ni pun entah siapa yang letak kat PC saya ni...


3. Sila tag 10 orang kawan.
Tak mao tag sesiapa pun... tapi volunteer dialu-alukan.. :D





6 comments:

Jiey^Mien said...

Wahh akak.. Gigihnya menjawab tag!.. Jiey plak gigih nak go thru blog kengkawan yang dah byk hari tertinggal ni.. =)

kak Bib said...

Wallpaper tu aku yg letak sebab masa balik dulu tu aku teringat sgt tempat ni yg amat mendamaikan jiwa sewaktu berada di sana...di mana lagi kalau bukan di Pulau Lang Tengah, Terengganu...

suealeen said...

Jiey^Mien:
I saw your name in few blogs! Heheheh.. teruskan!




kak Bib:
I prefer Krabi... hehehe!

SA7 said...

I pulak prefer miami beach hehehe

~:|:sara:|:~ said...

InsyaAllah, kalo de rezeki tingin gak nak melancong luaq negara....

tp hanya aku je yg tak buat pasport lg...nyampah tau! auwww..

suealeen said...

SA7:
Miami tak bestlah... baik Hawaii.. huhu.. boleh skodeng ikan jerung!




~:|:sara:|:~:
Toksah kata hang.. aku pun tak dak passport. Password ada la..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin