Dec 17, 2009

Selamat hari lahir, Bonda....


Hari ini 17 Disember 2009, genap usia Bonda 66 tahun mengikut kalendar Masihi. Moga Bonda terus sihat dan dilimpahi keberkatan dalam kehidupan.

Tiada hadiah istimewa. Tak fikir pun lagi. Tiba² teringat sebab terpandang skrin handphone (teruknya anak!). Entah bila mak nak kemari. Jika datang, bolehlah kami (saya dan adik) meraikan mak di sini. Allah... terkenang mak, terkenang jugalah ayah. Rindu....







6 comments:

saSha a.K.a MumYalya said...

sis..entry u buat me terkenang mama ngn ayah kat kampung..rinduuunya..entah berapa kali je col diorang dlm sebulan :(

Lady of Leisure said...

selamat hari lahir untuk ibu kak sue..
semoga sentiasa dilimpahi keberkatan dari Allah, dimurahkan rezeki, dan diberikan kesihatan yang berpanjangan..

wina said...

happy birthday to Bonda kak sue..moga panjang umur & sihat selalu :-)

fisa othman said...

moga Allah lanjutkan usia Bonda tersayang..moga beliau d berikan kesihatan yg baik...

ita zakaria said...

selamat panjang umur utk bonda akak... semoga sehat selalu...

suealeen said...

saSha a.K.a MumYalya:
Tu la kan... kita ni memang jarang sangat col derang. Seriously, me pun cam tu.





Lady of Leisure:
Terima kasih untuk doa, Lady.





wina:
Thanks, Wina.





fisa othman:
InsyaAllah. Thanks kak Fisa.





ita zakaria:
Thanks, Ita.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin